Lesotho woensdag 9 november 2016 - Reisverslag uit Drakensberg Garden, Zuid-Afrika van Bert & Rianne - WaarBenJij.nu Lesotho woensdag 9 november 2016 - Reisverslag uit Drakensberg Garden, Zuid-Afrika van Bert & Rianne - WaarBenJij.nu

Lesotho woensdag 9 november 2016

Blijf op de hoogte en volg Bert & Rianne

09 November 2016 | Zuid-Afrika, Drakensberg Garden

Vandaag een lange busreis gehad, eigenlijk de hele dag! Inmiddels zijn we in Lesotho aangekomen en we hebben al veel armoede gezien, meer als in Zuid Afrika. Ook hier een heel mooi landschap met heel veel veehouders met schapen of
koeien. Mensen met bivakmutsen op en gekleurde dekens. Iedereen zwaait vriendelijk naar ons! En wat zitten we weer op een bijzondere locatie, echt te gek. We hebben ons eigen huisje met open haard en zitten op een hoogte van 2250 m. Na het eten toch maar even de haard aangemaakt, het kostte wat moeite maar dan heb je ook wat. Voor ons eigen vuurtje hebben we de laatste wiskey gedronken. Gezellig! Wat wil een mens nog meer.......