Kruger Park - Reisverslag uit Krugersdorp, Zuid-Afrika van Bert & Rianne - WaarBenJij.nu Kruger Park - Reisverslag uit Krugersdorp, Zuid-Afrika van Bert & Rianne - WaarBenJij.nu

Kruger Park

Blijf op de hoogte en volg Bert & Rianne

31 Oktober 2016 | Zuid-Afrika, Krugersdorp

Maandag 31 oktober.
Vanochtend al vroeg uit de veren, 10 over half 5!!!! Snel effe douchen en op naar het restaurant voor een bakkie koffie. Het ontbijt zouden we later nuttigen. We werden ingedeeld in 3 jeeps en hup, op naar het Kruger Park. Het was trouwens wel al licht!

In de loop van de dag hebben we echt veel dieren gezien; heel in de verte neushoorns. Daarna nog buffels, leeuwen, een jachtluipaard en een paar keer olifanten. Dat waren de big five. Maar daarnaast ook nog heel veel impala's, wat apen, diverse mooie vogels, giraffen, bavianen, hyena's, zebra's, wrattenzwijnen en nog verschillende soorten bokken.
Helaas reed onze chauffeur nog een jonge impala aan.... dat was wel heel sneu.

Eenmaal terug in ons hutje hebben we even een koele duik in het zwembad genomen, want wat is het heet hier! Nog even chillen nu en dan zo weer aanschuiven voor het eten.

Dinsdag 1 november weer dezelfde tijd er uit, maar wederom een TOP dag, ook nu een heleboel wild gezien! Het blijft mooi.